29 may 2011

Lectura: Eu tamén son maniática (II)

Eu xa teño o libro case rematado, teño ansias de saber como acaba a protagonista do meu libro.Por agora vou comezar por describir as persoaxes da historia.

O principio pareceume un pouco aburrido pero despois seguín con la lectura, e partinme da risa coas cousas que contaba, a miña persoaxe principal sucedéronlle un montón de cousas aunque a gran maioría sean boas ela teñe queixas que moitísima xente faria na vida real.A miña persoaxe principal chámase Susie, ten 2 irmáns un que chámase Pete e outra Sally.

O libro conta as cousas que lle pasa a Susie, como as súas dudas, queixas, amores, etc.O que máis gustoume foi o que pode facer cando cumpla 16 anos e cando queixase de que ven a súa prima cando vai digorciar a sua tia, aunque e moi diverti ler como o seu irman Pete a chicha porque te fai recordar que e moi parecido a vida real, prácticamente o lribro vai sobre o diario de unha chica de 15 ou 16 anos e o que pensa ela.


Para rematar pareseme interesante os folletos que pon porque aunque a gran maioria xa o sabemos hai algunha cousa que se aprende sobre alguns temas moi importantes como a anorexia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Comenta, felicita, mellora... as entradas de todos! Así, GalegoNeira gañará en calidade e en vida! E asina o que pos!